
Цена :
QTY :
Обща пазарска количка :
Има продукта във
вашата количка
Обща пазарска количка :
Вашата пазарска количка е празна
Отидете до магазинаГаранции и услуги
Гаранция за качеството
100% качество - това, което виждате, това получавате!
Lensa.bg продава оригинални продукти, запечатани съгласно стандартите CE.
Всички продукти на Lensa.bg са автентични.
Lensa.bg продава контактни лещи, цветни лещи, слънчеви очила, рамки за очила , разтвори и аксесоари с най-добро качество.
С опит в онлайн продажбите на контактни лещи, слънчеви очила, рамки за очила, цветни лещи, Lensa.bg ви предлага висококачествени услуги на най-ниски цени.
Нови запечатани и 100% оригинални продукти за вашето здраве.
Продуктите, продавани на Lensa, се възползват от законовата гаранция за съответствие, която е 24 месеца от датата на закупуване за дългосрочни продукти.
Продуктите са международно сертифицирани по ISO 9001 и одобрени в Румъния от Министерството на здравеопазването.
Ние сме първият онлайн магазин в Румъния със сертификат Ray-Ban Certified Reseller -> За да проверите, щракнете ТУК.
Гаранция за връщане
Можете да върнете поръчаните продукти от Lensa.bg без причина в скор от 30 календарни дни от момента на получаване на пакета.
Връщането се поема изцяло от нас. Просто трябва да ни уведомите откъде искате да вземем продуктите.
*Следните продукти, съгласно закона, не подлежат на връщане: контактни лещи с диоптър или цвят (ако оригиналната опаковка, в този случай кутията, показва признаци на изхабиаване, е повредена или разпечатана) и очила, изработени по поръчка според спецификациите на клиента (рецепта). В същото време механични намеси върху продукта (лепила, дефектни монтирания, отстраняване на печата), различни от тези на персонала на Lensa.bg, водят до анулиране на гаранцията.
Гаранция за доставка
Поръчаният продукт или продукти се доставят във възможно най-кратък срок, между понеделник и петък (за продукти в наличност). Ако колетът не пристигне в оцененото време от куриера, ние ви предлагаме нашите извинения и 10% отстъпка от следващата ви поръчка. Оцененото време за доставка е между 1-3 работни дни.
Трябва да споменем обаче, че е възможно да има малки закъснения поради претоварването на куриерите в периоди като Черен петък, Коледа, Великденски празници или 8 март, Хелоуин, официални празници.
Продуктите в наличност на доставчика са със срок на доставка 50-65 работни дни. В някои случаи (Черен петък, кампании на Lensa и др.) продуктите могат да се забавят и датата на доставка ще се удължена.
*За 10% отстъпка, клиентът трябва да се свърже с Lensa.bg по имейл, телефон или друг начин за комуникация, за да получи ваучера.
Гаранция за замяна на продукти
Замяната на продукти, закупени на Lensa.bg, е безплатна в рамките на 30 календарни дни след получаване на продукта.
Замяната е валидна само ако:
- заявката за замяна се прави до 30 календарни дни от закупуването на продукта;
- опаковката не е повредена;
- кутийката на лещи не е разпечатана;
- продуктът е закупен от уебсайта www.lensa.bg.
Замяната на продукта се извършва по следния начин: клиентът изпраща заявка до доставчика на емейл адрес [email protected].
Поръчките с персонализирани продукти (очила за зрение) не се покриват от гаранцията за обмен.
Гаранция за адаптация
Ние винаги гарантираме, че вашите очила, контактните лещи или лещите за зрение ще бъдат съвместими с вашата рецепта.
Приветстваме ви с 3 месеца гаранция за приспособяване на всеки продукт поръчан от Lensa.bg, за който рецептата е направена от нашите специалисти.
Гаранцията за адаптиране се предоставя за продукти, закупени на Lensa.bg и в магазините на Lensa.
За поръчки на прогресивни лещи предлагаме 30-дневна гаранция за адаптиране, и гаранцията за адаптиране състои в подмяна на прогресивните лещи с 2 чифта лещи за далечно и близко зрение.
Преминаването към нова марка контактни лещи, дори препоръчана от специалист, крие риск те да не ви паснат. Съветваме ви винаги да се консултирате с вашия очен лекар или оптик, преди да опитате нова марка лещи. Всеки потребител може да има различен опит със същия тип лещи. Продавачът не носи отговорност за медицински усложнения, дискомфорт или неприспособяване, които могат да възникнат в резултат на използването на новите контактни лещи.
Естетична гаранция
Знаем че изборът на цветни лещи е много трудно решение, особено когато имате стотици модели от които да избирате.
Ако не сте деволни от цвета на поръчаните лещи, в скор на 30 дни можете да се свържете с нас на имейл, телефон, фейсбук и др. и ви предлагаме 20% отстъпка за още една кутия цветни лещи .
Гаранция за монтаж
Изберете да направите очилата за зрение в Lensa и ръчен трудът за монтаж на лещи закупени от магазините на Lensa и на Lensa.bg, се предоставя БЕЗПЛАТНО.
Очилата се монтират в собствена лаборатория, а модерното ни оборудване и опит ни позволяват да извършваме всякакъв вид монтаж, както на очилата за зрение, така и на слънчевите очила.
Отбелязваме че, в случай на монтаж върху персонална рамка на клиента, попечителството на рамката ще се основава на словесен процес за приемо-предаване и информативна бележка относно отговорностите на дружеството в случай на повреда/счупване на рамката по време на монтажа.
Гаранция за удовлетворение
100% удовлетворение или връщане на парите
ВРЪЩАНЕ НА ПАРИТЕ ДО 30 ДНИ
В Lensa удовлетвореността на клиентите е приоритет. Ако сте допуснали грешка в поръчката си или не сте напълно доволни от продуктите, които сте закупили, тогава имате право да върнете продуктите в сpok на 30 календарни дни от получаването им.
Как можете да използвате гаранцията за удовлетворение?
Ако не сте доволни от това което сте поръчали, можете да върнете продуктите на Lensa в срок на 30 дни, без да показвате причина. Разходите за връщане ще бъдат поети от Lensa само ако предварително сте изпратили имейл на адрес [email protected], в който упоменавате, че ще върнете продуктите. Възстановяването на стойността на продукта ще бъде извършено чрез първоначалния метод на плащане, най-много в срок на 30 календарни дни след връщането.
Ето защо, ако желаете да отказвате продукт, трябва да ни изпратите уведомление по имейл телефон, устно или друг удобен начин, чрез който да ни уведомите, че желаете да върнете продукта, като посочите номера на поръчката/ фактурите и IBAN кода на банковата сметка, по която желаете да Ви възстановим стойността на продукта.
Моля, имайте предвид, че отделни продукти (кутия, блистер, флакон и др.), които са били отворени, не могат да бъдат върнати.
Като цяло, продуктът трябва да бъде неповреден, без признаци на изхабиаване, да бъде върнат само в оригиналната си запечатана опаковка и без знакове или други промени.
Ако върнатият продукт е повреден, има ясни признаци на изхабиаване и не може да бъде продаден като нов, ние си запазваме правото да начислим такса за покриване на разликата в цената между нов продукт и вече използван продукт или, ако е в състояние, което не ни позволява да го препродадем, ние си запазваме правото да откажем продукта, като по желание на клиента ние ще изпратим отново продукта до него за негова харчене.
* Съгласно закона, не могат да се връщат следните продукти (ако са били разпечатани): контактни лещи (диоптрични, цветни) и очила, изработени по поръчка според спецификациите на клиента (рецепта).
Възстановяването на сумата ще се осъществи чрез същия начин на плащанекато този, използван при покупката, както следва:
ЗА ПРОДУКТИТЕ ЗАКУПЕНИ С НАЛИЧНИ ПАРИ ОТ МАГАЗИНИ LENSA: Клиентът трябва да се представи с продукта в същия магазин, с всички компоненти, аксесоари и всякакви подаръци с които продуктът е бил придружен, като сумата ще бъде възстановена в брой.
В случай на връщане в магазина, ако клиентът избере да замени върнатия продукт с друг продукт наличен за продажба, на клиента ще бъде възстановена само разликата между цената на връщането и цената на новия артикул.(или, в зависимост от случая, ще плати разликата в брой).
ЗА ПРОДУКТИТЕ ЗАКУПЕНИ ОТ LENSA.bg: Клиентът трябва да регистрира заявка за връщане на имейл адрес [email protected] и може да избере да извърши връщането в магазин на Lensa или да поиска куриер да вземе продукта от мястото, където се намира, като сумата ще бъде възстановена както следва:
- с превод по банкова сметка, когато клиентът е платил с платежно нареждане, наложен платеж с куриер или с карта, в магазина.
- чрез автоматично възстановяване по картовата сметка, когато клиентът е платил онлайн с дебитна или кредитна карта.
- чрез анулиране на транзакцията, когато клиентът е платил с кредит получен в магазина, със задължително присъствие в магазина където първоначално е направена поръчката.
За всякакви подробности относно връщането на продукти, моля свържете се с нас по имейл или телефон.
Гаранция на продукта
Гаранцията на продукта се предоставя на базата на издадена електронна фактура.
ГАРАНЦИОННИЯТ СРОК за посочените продукти е 24 месеца, с изключение на продуктите, за които има специална гаранция.
Предоставянето на гаранция се отнася изключително за производствени дефекти или скрити дефекти забелязани по време на гаранционния срок и само при условията на тяхното правилно носене, съхранение и поддръжка. Установяваното на дефектите, тяхното естество и причините се направи в помещенията на продавача или, в зависимост от случая, в помещенията на производителя. За да анализира искането за гаранция, клиентът ще изпрати искането на имейл адрес [email protected].
След изгледването на искането и потвърждаването за даване на гаранцията, продуктът ще бъде заменен със същия нов продукт или дефектните части ще бъдат заменени с нови. Ако продуктът вече не е в наличност, той ще бъде заменен с друг по ваш избор. В случай на приемане, избраният нов продукт трябва да има най-малко първоначално платената цена.При по-висока цена разликата се поема от клиента.
ГАРАНЦИЯ ЗА ДИОПТРИЧНИ ОЧИЛА: Гаранцията от 24 месеца е валидна само ако очилата са придружени от оригиналните пликове на лещите.Много е важно да пазите касовата бележка или фактурата за доказателство, че продуктът все още е в гаранция и че е закупен от нас.
Възстановяването на стойността на диоптричните очила е изключено, съгласно OUG 34/2014, в съответствие с чл. 16, буква К. ( OUG -спешно постановление за правата на потребителите в Румъния)
Всички въздушни лещи (за очила), продавани от Lensa, уважават на принципите на ISO 8980/2004. Гаранцията е отговорност на производителя. Въздушните лещи за диоптрични очила, които са направени според спецификациите на консуматора или са били преработени и монтирани към рамката на очила на клиента, не отговарят на условията за анулиране на поръчка.
РАМКИ ЗА ДИОПТРИЧНИ И СЛЪНЧЕВИ ОЧИЛА: Гаранцията от 24 месеца се предлагат при условия на използвана подходяща. Предоставената гаранция от доставчика се отнася само за недостатъци на продуктите, определяни от производствени дефекти или скрити дефекти, открити при условията на правилна поддръжка на продуктите. Повреди на продукта като драскотини, пукнатини, отломки , скъсвани, деформации не се покриват от гаранцията, считайки се за последици от несъответстваща поддръжка. Механични интервенции по продукта (лепила, външни монтажи на диоптрични лещи, отдалечаване на печат и др.), различни от тези на персонала на Lensa.bg, водят до анулиране на гаранцията.
ГАРАНЦИЯ ЗА РАЗТВОРИ И АКСЕСОАРИ ЗА ОЧИЛА: Тези продукти се възползват от 6-месечна гаранция от покупката, тъй като са продукти с кратък живот.
ГАРАНЦИЯ ЗА КОНТАКТНИ ЛЕЩИ: Гаранцията от 24 месеца покрива следните проблеми: производствени драскотини по повърхността на лещите; петна по повърхността на лещата; разлики в диоптричната мощ спрямо диоптъра изписана на опаковката.
Гаранцията на контактните лещи НЕ покрива:
- рецепта и неправилно адаптиране на контактни лещи;
- дефекти причинени от неправилно боравене (напр: прищипване на краищата на лещата и др.);
- дефекти причинени на неправилна поддръжка или неподобаващо съхранение (напр. отлагания по повърхността на лещата или унищожаване на лещата с бактерии, зародиши , микроби и др.)
Срокът за разрешаване на рекламации в гаранционния период е 15 дни.